What you don't see will kill you

 

Jag såg precis den här filmen: Wrong turn 3. Den var rätt bra, men ganska oseriös kändes det som. Inte som en skräckfilm ska vara. Fast jag tror inte ens det var en skräckis. Kanske en skräckkomedi eller något, för den var inte ens läskig.

 

Dessutom stör jag mig på den här bilden. Jag gillar träden och så, men snubben med yxan borde för sjutton ta i lite, så att det blir lite energi. Just nu ser det ju ut som att han sträcker på sig, eller något liknande. Haha, jaja.. så kan det vara.

 

Är det någon som kan rekommendera en riktigt bra och läskig skräckfilm?

 

Nu ska jag fortsätta titta på lite filmer, för då tar det inte lika lång tid tills bror kommer hem från jobbet. Pappa kommer ju självklart också någon gång, men bror brukar komma tidigare.

E


Postat av: HANNAH

Jag har sminkat det :)

2009-11-27 @ 21:35:39
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback