Deep Ocean Vast Sea

Vad är det för jävla pissväder vi har här i Sverige egentligen?! Det är ju svinkallt, jättemörkt och regnigt. Usch, jag gillar det inte alls. Det neda positiva är att man kan vara inne utan att få dåligt samvete, men jag har mycket hellre strålande sol och 25 grader. Man blir ju jättedeppig av detta väder.

Jaja, jag har i alla fall precis sett det senaste avsnittet av one Tree Hill, och det var bra. Jag börjar dock bli redigt trött på allt tjöt om att Nathan har varit otrogen. Det har hållt på länge nog, och jag hoppas att det försvinner snart. Men annars var avsnittet bra, men inte mer än så.

En öppna i galopp. Det skulle vara kul att prova idag, för jag har bara gjort det i skritt och trav.

Om ungefär 1 timme ska jag iväg till stallet för att rida dressyr. Det var två veckor sedan jag satt på en häst nu, så det ska bli riktigt roligt. Förtra veckan jobbade vi ju på marken med hästarna. Vi skulle kasta iväg en flaska och få hästarna att springa efter och nudda den. Haha, det var jättekul, och jag lyckades. Men jag måste medge att det kändes rätt knepigt. Det var ju nästan som apport med hundar ju.

Men, som sagt, idag är det dags för dressyr. Jag vet inte vilken häst jag ska rida än, men jag hoppas på Haniaa eller Molly. Föresten, på tal om dressyr... Jag har fegat ur och avbokat min anmälan till dressyrtävlingen. Jag känner att jag är för nervös, och jag vet att det är dåligt av mig, men gjort är gjort. Någon gång ska jag försöka mig på en dressyrtävling, men inte än.

Idag hoppas jag i alla fall att vi kommer jobba mycket i galopp. Trav är också roligt att jobba i, så det går också bra.

Postat av: Stephanie

Håller med, det är astråkigt väder just nu. Man blir verkligen deppig och trött av den här skiten. ;P

Hoppas att du får det bra på ridningen. :D

2009-10-20 @ 19:24:58
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna priser så som biljetter till Göteborg Horse Show, Schabrak, sadelöverdrag och andra fina priser!



Var gärna med och tävla! Det är väldigt enkelt att vinna priserna!



http://stockholmsjenna.blogg.se/2009/october/tavling-med-fina-priser.html

2009-10-20 @ 19:47:36
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Sofie

SV: Haha;)vad gillar du för paj då?:P

2009-10-20 @ 22:06:51
URL: http://sofreak.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Just nu rider ja bara en regelbundet, å dt är min egna ponny. Skulle säkert ha en till om dt gick, men stallhyrorna är ruskigt dyra här i stockholm. Så pga. dt går dt nt. Men ja kanske ska börja tävla min gamla medryttarhäst i dressyr igen, å han går skitfint. Ja tror att dt finns bilder på när ja tävlar honom förut på min blogg. Men dt är bara om hon får honom såld elr nt :)



(lite lång kommentar kanske :P)

2009-10-21 @ 07:43:15
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: gör så :)

ja, det är ju ett bra tillfälle att sitta och drömma sig bort över vad man vill ha. Och kul för mig att läsa. Man får lixom lite kläm på hur/vem personen egentligen är. Det är skit kul att läsa alla texter :)

2009-10-21 @ 09:36:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hatar det svenska vädret, ge mig värme förfan! ._.

2009-10-21 @ 09:54:07
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback