It's a business doing pleasure

Har jag sagt att jag inte gillar måndagar? Ja, det har jag. Jag giller dem verkligen inte! Dessutom vaknade jag upp på fel sida imorse, så jag har varit lite småsur hela dagen. Usch! I och för sig blev jag lite muntrare när jag kom hem från skolan och fick sätta igång en film. Idag blev det Spread, med Ashton Kutcher. Filmen var... ganska bra. Det tog ett tag att komma in i filmen, och början var rätt enformig, men när det väl hade gått ett tag, började den arta sig. Ashton är ju inte direkt en människa man tackar nej till att vila ögonen på, om ni förstår vad jag menar. Hehe!

Rekommenderar jag filmen då? Har du tråkig och känner för att se en film med mycket sex i (jag lovar, det är hur många sexscener som helst, helt galet!), så varför inte. Men känner du för en mer seriös film, är den nog ingen att rekommendera.




Nu ska jag försöka komma på något att göra. Plugga har jag redan gjort i alla fall, så det har jag lagt ner för dagen. Det kanske blir en till film? Vem vet?!
E

Postat av: Stephanie

Hehe, ja vi var lite småsurade på labbarna båda två. :P

Haha, ja men kolla du en film...det var ju längesen. ;P

2009-10-12 @ 21:37:41
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

hehe, ja.. men det är som måndagar brukar vara då ;)

hahaha ja, ellerhur.. men jag tror jag sparar det tills imorgon, för nu ska jag gå och lägga mig. jag ska ju upp så tidigt imorgon menar jag ;)

2009-10-12 @ 21:49:26
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Stockholmsjenna

sv: va kul att du "lärde" dig något nytt då :)

Jag försökte ta sådanna saker som jag tror att de flesta inte visste om.



Du kollar mycket på filmer va? :P

2009-10-13 @ 10:05:58
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback