Monday

Hej på er!
Jag bloggade aldrig igår efter tävlingen som ni kanske har märkt, men jag orkade inte, och dessutom hade jag annat för mig. Det kommer tyvärr inga bilder från tävlingen förrän jag har hittat min USB-kabel. Jag har säkert glömt den hos mamma, men jag ska leta lite och se om den ligger här någonstans.

I alla fall, tävlingen gick bra. Molly hoppade jättefint, och det var otroligt roligt att rida henne. Dock la jag henne fel på ett hinder, så då fick vi fyra fel, men det gör inte så mycket för jag är helnöjd ändå. Det viktigaste är ju att Molly gör sitt jobb. I och för sig sparkade hon mig det första hon gjorde när jag kom in till henne, och jag vet inte varför. Hon är lite surig ibland.. Men under resten av tävlingen var hon i alla fall jättemysig.


Igår kväll lånade jag pappas bil och åkte iväg på en liten tur. Jag kom inte hem förrän sent på natten, och då orkade jag inte blogga.

Idag gick jag upp kl 8 för att ta bussen i till stan, eftersom jag skulle till tandläkaren. Eftersom det i princip aldrig går bussar här ute i ödemarken, så kom jag fram en timme för tidigt, då då tog jag mig en promenad på 45. Det var riktigt rogivande.

Väl hos tandläkaren satte de in räls på underkäken, och bytte lite bågar och sådant. Så ni ska se mig nu.. haha, jag är ett riktigt braceface. Men det blir ju fint när det är klart i alla fall. Det gör i och för sig rätt ont nu, men det går väl över så småningom antar jag.

Nu ska jag titta på lite tv, och sedan får jag se vad som händer.
E

Postat av: Sandra

Haha, det kan faktiskt hända att jag saknar min tandställning ibland x) även om jag är glad att den är borta, för fy vad jobbig den var, så känns det faktiskt lite tomt än idag :p

2009-10-26 @ 17:57:03
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: haha, i know.. men jag gillade att se nördig ut i guess x) men man får sjukt snygga tänder efteråt som tur är ;)

och snyggingen är Cody Longo, han spelar i den senaste Bring it On filmen :D och nej, jag väger inte för lite, som tur är :) och jag gör pretty much allt för att inte gå ner mer xD

2009-10-26 @ 18:44:16
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: va kul att det gick bra då! och det viktigaste är ju att du är nöjd :)

2009-10-26 @ 20:19:26
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jo, se den :) måste dock säga att jag tyckte den va extremt dryg i början. för överdriven men när snyggingen dök upp vart den mer värd att se ;)

2009-10-26 @ 22:02:28
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: mar

Men du måste ju vara rädd om dig ju! Du får säga till de där hästarna att de inte får lov att sparka! ;)

2009-10-27 @ 09:23:05
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv. hahah, okej :)

jag som alltid bott i Stockholm har ju ingen aning om hur det kan vara. Därför har man ju sina egna tankar och funderingar om hur. Hahah, emn alltid skönt att få det förklarat. :)

Minns när jag var hos mina kusiner som bor nere i Blekinge. Så var jag verkligen i behov utav nya strumpbyxor. Så sa jag: "hallåå, kan vi gå förbi H&M eller något? Vart liggr det?" Och då glor alla på mig och sen får jag som svar: "Det tar ungefär 45min med bil till närmsta H&M". Och det kändes lite surt. Själv har jag 2 min med bil till närmsta H&M :P Så det är min enda upplevelse utav landet.

2009-10-27 @ 10:41:41
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback