Snart hopptävling

Godmorgon alla morgonpigga!
Det här är sjunde dagen i rad som jag går upp tidigt. Jag måste vara galen. Hehe! Men jag känner mig riktigt utvilad ändå faktiskt. Jag slocknade någon gång efter 22 (hade redan ställt om klockan) igår, och jag vaknade vid 07.30. Egentligen borde jag ju ha behövt att sova ännu längre, men min kropp tyckte tydligen att det räckte, så jag kilade upp lite tidigare än planerat och gick ner mot köket för att äta frulle. Väl nere hittade jag Anne vid köksbordet. Hon hade tydligen varit vaken flera timmar, så hon satt där och åt frukost. Perfekt, där fick jag lite sällskap vid frukosten också.

Om ungefär en halvtimme ska jag bege mig in till stan för att hämta Sara (dagens hästskötare), och sedan bär det av mot tävlingen. Jag ska vara banpersonal de första 3 klasserna, så jag måste vara där när tävlingen börjar. Lite småsurt kanske, men det är så härlig stämning så det gör nästan inget.

Dessutom slipper jag åka i en kall bil, eftersom jag var smart att sätta igång dieselvärmaren förut. Så nu kommer det vara varmt och skönt när jag sätter mig i bilen. Mums!

Men nej, nu kan jag inte sitta här och babbla längre. Jag ska slänga på mig lite smink, och sätta upp håret i en tofs, och sedan har jag lite annat som måste fixas innan jag åker.

Ha en bra morgon. Vi hörs senare!
E

Postat av: STOCKHOLMSJENNA

hur gick tävlingen? :)

2009-10-25 @ 18:42:52
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback