Someday...

Man kanske ska skriva några rader. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kan ju börja med ridningen igår. Jag hade Alexsia, och det gick brabra. Hon var dock väldigt stark vid vissa tillfällen, så då var hon lite ostyrig, men det gick bättre ju mer vi jobbade. Fast nu har jag dock världens träningsvärk. Haha, det är illa!

Min ridlärare berättade också att jag ska byta grupp. Jag har ju velat börja i en hoppspecial på onsdagar, men det tar sån tid eftersom jag är reserv, så jag ska börja i en annan hoppspecial sålänge. Den är på torsdagar, och jag tycker det ska bli jätteroligt. Men samtidigt känns det väldigt deppigt. Jag har ridit i min nuvarande grupp jättelänge, och vi som rider i den har blivit riktigt bra vänner, så det är otroligt tråkigt att behöva lämna dem. Vi är ett sånt härligt gäng. Men vill jag satsa på hoppningen så får det ju bli såhär. Jag ska dock inte byta grupp förrän vecka 47, så jag har ju lite tid på mig innan det är dags att säga hejdå, och det känns skönt.


Idag har varit en ganska lugn dag. Jag tog sovmorgon till halv elva, då jag gick upp och tittade på tv, och sedan har dagen bara rullat på. Om en stund ska jag ut en sväng med bilen. Det blir käckt det.

Men nej, nu ska jag kila.
Ha en bra kväll!
E

Postat av: Stephanie

Vad roligt för dig. :D

2009-10-29 @ 09:21:31
Postat av: maria

svar: den glassen stavas så! jag om nån vet väl för sjutton hur man stavar på engelska! ;)

2009-10-29 @ 10:57:14
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

http://www.aurora-schools.org/ahs/freshmen/phish_food.gif :p

2009-10-29 @ 10:58:38
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: fan va kul! då har jag något att se framemot!



Va kul med hoppspecial! En sådan grupp gick jag också på när jag red på ridskolan :) Gick på både hopp och dressyr specialgrupperna

2009-10-29 @ 15:54:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback