SVAREN PÅ FRÅGORNA!

Jag fick inte särskilt många frågor, men några stycken blev det i alla fall.


Postat av: Sandra
åh, måste komma på en bra fråga!
ehe, vad går du för linje?

SVAR:
Jag går naturvetenskap, inriktining natur. Hehe, sista året är väl värt att nämna också.

Postat av:
varför började du blogga? :)

SVAR:
Hehe, hm.. bra fråga. Jag antar att det var för att det verkade som en rolig grej, och dessutom kan det ju vara skönt att få skriva av sig ibland också.

Postat av: Stephanie
Shit, jag vet ju typ allt om dig...men jag är inte helt säker på vem eller vilka som är ditt favorit band eller artist?

SVAR:
Åh, svår fråga! Jag får väl säga Avril Lavigne tror jag. Det var liksom hennes musik jag blev förälskad i först. Men numera lyssnar jag inte så fasligt mycket på henne. Nu är det mer blandat.

Postat av: mar
Nu har jag lite frågor, om mat! =P
Vilken är din favoriträtt, favoritdryck, favoritdrink (vad som helst som har alkohol i sig =P ). Varför gillar du inte äppelpaj, och gillar du någonm sorts paj??
Haha, jag kan se om jag kommer på mer frågor som inte handlar om mat, men detta får räcka för nu! =P

SVAR:
Haha, härligt! Min favoriträtt är nog pizza, och om det inte gäller snabbmat är det antagligen något med kyckling i. Favoritdrycken är fanta, eller mjölk (om vi ska vara nyttiga). Min favoritdrink är Ambero Bright. Haha! Jag vet inte vad den heter egentligen, så jag döpte den själv. Någon fruktig, god drink är det i alla fall. Jag gillar inte äppelpaj för att bara tanken av varma, mjuka äpplen får mig att typ spy. Hehe, usch säger jag! Konsistensen är så grymt äcklig och smaken är bara för jävlig. Jag gillar faktiskt rätt många pajer ändå, eller många och många... ost och skinkpaj gillar jag grymt mycket (om vi pratar matpajer), annars gjorde min syster världens godaste paj för typ 2 år sedan, och det var en blåbärs- och hallonpaj.


Postat av: maria
1. om du inte blir veterinär, vad vill du bli då? (försök komma på nåt!)
2. vem är din allra bästa vän i hela världen?
3. vilket är ditt roligaste/galnaste minne med mej?

det var alla jag kunde komma på nu! du är ju trots allt min syster så jag vet ju en hel del om dej! ;)


SVAR:

1. Jag har faktiskt funderat väldigt mycket på att bli ridinstruktör det senaste. Jag vet ju att jag vill jobba med hästar, och jag gillar att träffa nya människor, så det tror jag kan passa väldigt bra. Dessutom kan man ju ha egen häst, och det är ju ett stort plus på kanten.

2. Jag har nog inte bara en enda bästa vän, men vissa är väl kanske lite tajtare än andra. Du syster, tillhör definitivt den kategorin. Du är ju väldens bästa syster! Men ni andra vet självklart vilka ni är (och dem känner du till också). Det är ju inte så svårt att lista ut. <3

3. Hmm, svårt... Vi har ju så otroligt många minnen tillsammans, och det är svårt att välja ut just ett, men ett galet minne var när vi tog en promenad här i Hjärtum. Det var så att när vi var på väg hem, hörde vi något i skogen, typ en älg, och det lät som att den kom emot oss. Så vi blev ju skiträdda och kutade hemåt som galningar, och dessutom lät det som att älgen följde efter oss. Haha, grymt läskigt! Jag tror jag spelade in det till och med.. haha, vi är livrädda.

 

Tack ni kära som har tagit er tiden att komma på en, eller flera frågor. Det är jag tacksam över!
Puss


Postat av: maria

herregud, det med älgen! jag vart verkligen alldeles skräckslagen då! HAHAHAHAHA! xD

2009-10-02 @ 20:26:48
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Leia

Härligt att det är bra, det är samma här. =)

Vad gör du?

2009-10-02 @ 20:27:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: mar

Vad roligt med frågestund egentligen! =D Jag är fortfarande stolt att jag kom på några frågor! =P

2009-10-03 @ 09:57:43
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback