The search for something more

Idag hade jag en underbar sovmorgon eftersom jag inte började skolan förrän halv ett. Jag gick och la mig tidigt igår så att jag kunde utnyttja sovmorgonen,och sova ut ordentligt, och det gjorde jag. Nu borde jag orka med de sista dagarna i veckan innan helgen också. Mums!

När jag kom hem för två timmar sedan satte jag igång med ett geografiarbete, och jag är nu klar. Underbart! Nu ska jag se till att få klart svenska och kemin också, och sedan är det dags att skära morötter inför kvällens ridlektion. Vi ska inte rida idag, utan vi ska träna något som liknar horsemanship (vilket förenklat innebär att man läser hästens signaler). Även om jag hellre hade haft dressyrlektion, ska det bli roligt ändå. Vi gjorde något liknande för några månader sedan, och det var väldigt roligt. Jag vet inte riktigt vad vi kommer fokusera på idag, men det kommer nog bli minst lika kul som förra gången.

Nu måste jag sätta fart så att jag hinner med allt.
E

Använder man sig av horsemanship, kan man i vissa extrema fall kanske få detta resultatet


Postat av: Stockholmsjenna

sv: jo sånna perioder kan jag också få ibland :P



Nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett par snygga benlindor! Var gärna med och tävla!

2009-10-13 @ 18:11:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: N

Vilken fin blogg, är dt din häst på headern? :)

2009-10-13 @ 19:43:22
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Veronika

Oj vilken rolig bild :D

2009-10-14 @ 08:51:32
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback