The things you say, make me fall harder each day

Dagens ynka två lektioner kändes som en evighet. Jag var så grymt okoncentrerad hela tiden, och tiden gick hur långsamt som helst. Men, nu har jag i alla fall kommit hem till friden, och jag ser fram emot ännu en lugn eftermiddag. Eller lugn och lugn, jag ska faktiskt försöka plugga lite. Det är ju lika bra, för vad annars ska man göra liksom.

Haha, jag har ingen aning vad jag ska skriva om, och det känns redan som att jag bara babblar på massa, så jag tror att det här får räcka. Istället får ni njuta av detta underbara klipp med Demi Lovato. Det är otroligt vilken fin röst hon har, och att spela ett instrument samtidigt är ju bara fantastiskt. Trainwreck och Two worlds collide här vi här under i alla fall. Enjoy!


Postat av: N

Sv: Jo, fast ja rider ju väldigt mkt dressyr på min ponny som ja har nu ocå för att han måste musklas å blir lydig :)



Har du röstat? :)

2009-10-22 @ 21:54:04
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: okej :)

tack för tävlingsbidraget!



Har du några planer inför helgen? :)

2009-10-23 @ 10:24:49
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback