Weekend


På kinnekulle

Idag tog jag en liten tur till Kinnekulle för att titta på lite bilar och önska pappa lycka till på tävlingen, och så hade jag med mig lite grejer till bror också. Pappa startade som tvåa i racet idag (tror jag), men blev tyvärr påkörd av en annan bil så det gick käpprätt åt skogen. Bilen är inte körbar längre om man säger så. Fan! Dessutom kom han trea i serien med ett ynka poäng från andra platsen. Usch, vad sur jag blir. Han förtjänade verkligen den där andra placeringen.

Jaja, i alla fall, jag var bara där i typ 2 timmar, för jag behövde komma hem i tid för att göra iordning mig inför kvällen. Jag ska nämligen på kalas i Nossebro. Jag ska väl åka här om 30 minuter kanske, men först ska jag hämta upp några tjejer i Trollhättan, som ska med. Det kommet bli grymt kul ikväll. Det känner jag på mig.

Nu måste jag kila. Jag har lite grejer kvar att göra innan jag åker.
Ha en bra kväll.
E

Postat av: mar

Svar: Haha, jo det är klart du är! =D

2009-10-03 @ 17:21:10
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback