Can we take a ride?

Jag har haft värsta rycket, jag har redan gjort två inlämningar. Igår kväll gjorde jag en, och den andra var klar kl 11 imorse. Det är otroligt gött att slippa trycket från dem, men nu har man annat att tänka på. Fast det jag tänker på mest just nu är tävlingen imorgon. Det ska bli kul att komma igång med det igen. Jag satsar mot en felfri runda med ett bra flyt. Hoppas det går vägen.

Nu ska jag slå en ping till syster eftersom jag ska cykla dit om en stund. Det var längesen jag var där och jag har tråkigt, så varför inte åka dit.

Nu måste jag kila. Ha en bra lördag.
E

Postat av: mar

Oj vad duktig du är som redan har gjort klart inlämningarna! Man blir ju stressad nu ju! =P

2009-09-12 @ 18:25:23
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback