I've tried to find a way to carry on, but I can't

Veckan har rullat på och nu är det äntligen helg. Direkt efter skolan rullade jag hem till Hjärtum där jag kommer spendera hela helgen. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det eftersom pappa ska vara borta större delen av tiden, så det känns ju lagom roligt att ha åkt hit då. I och för sig är det skönt att vara ensam också, men när jag väl har kommit hit kan han väl försöka att vara hemma?! Jaja, han lämnar bilen hemma i alla fall, så jag är ju inte strandad.

 

Ikväll har jag ätit middag med gamlingarna och Annes föräldrar. Det var första gången jag träffade dem, så det var lite trevligt.

 

Så ikväll blir det film för min del, Dirty Dancing. Man får ju hylla Patrick Swayze nu när han har gått bort. Han var sannerligen en bra skådelspelare så han förtjänar det verkligen.

 

Annars ska jag nog spela lite gitarr. Det har jag ju inte gjort på en månad före idag. Jag ska ta med den till mamma på söndag så att jag kan spela varje dag, för så här kan jag ju inte ha det.

 

Men nu ska jag kila här. Ni får ha en bra fredagskväll.

E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback