Can you miss someone you've never met?

Idag har varit en rätt bra dag.
Stefan kom och hämtade mig innan tolv, sedan åkte vi till hans garage i Göteborg och spenderade några timmar där. Hängde upp massa verktyg och sånt. Det kanske inte låter så kul, men det var det. Dessutom var det massa snygga killar där, och jag la speciellt märke till en. Haha... muskler! Han hade riktigt bra deff och var otroligt snygg. Blond var han också, och jag har insett att jag tittar mer på blonda än på brunetter. Många jag känner tittar mer på brunetter så jag antog att jag också gjorde det, men det har jag insett att jag inte gör.

Det är klart, brunetter kan vara grymt snygga också, men mina ögon söker sig rent reflexmässigt till blonda killar, och så är det bara.

Och på tal om hårfärger så är jag jag inne i en period då jag vill ändra hårfärg. Jag känner antingen för att göra blonda slingor, eller färga det lite mörkare, mer brunaktigt. Jag har absolut ingen aning om vilket av det jag vill göra bara, så om ni har något tips på vad ni tror jag skulle passa i så kan ni väl slänga in en kommentar och säga vad ni tycker. Jag har väldigt svårt för att bestämma mig förstår ni. Jag vet inte ens om jag kommer ändra färgen, men jag ska fundera lite på det i alla fall.

Från en sak till en annan, så blir det ännu en hemmakväll för min del. Jag ska krypa ner i soffan och titta på Freaky friday, och kanske vara onyttig genom att äta lite chips. Fast det får bli väldigt lite i så fall, för min mage klarar inte av mer. Det är rätt bra på ett sätt, men väldigt jobbigt på ett annat.



Usch, jag känner att jag vill ha någon. Så ska man inte tänka när man, som jag, nu inte har någon, men det känns som att det fattas något. Men det kommer väl någon gång. Fast det känns väldigt långt borta. Antingen är jag inte ett dugg intresserad av de som fattar intresse för mig, eller så är det tvärtom, att de som jag gillar inte gillar mig. Och det är ändå rätt sällsynt att jag blir intresserad av någon, så det är ju kasst att det aldrig matchar. Jaja, ingen idé att tänka på det. Jag menar det blir ju inte direkt bättre av tänka på det.

 

Nu ska jag starta tv:n och se om det finns något som duger att se på innan filmen börjar.


E


Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohol .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra!

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-19 @ 22:13:32
Postat av: maria

jag tror att du skulle passa i både blonda slingor eller mörkare hår men du vet ju hur mycket jag tycker om din hårfärg och att färga över den, ojoj alltså! då tror jag nog att blonda slingor skulle behålla din hårfärg bättre än att färga hela håret! men det är ju ditt val i slutändan! jag kan hjälpa dej när du väl bestämt dej i alla fall! :)

2009-09-20 @ 14:26:40
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hmm...jag tror att du hade passat i blonda slingor men även kanske i liet mörkare hår.

Du kommer att hitta någon snart ska du se. det tar sin tid. :)

2009-09-20 @ 21:16:47
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

Hm, svårt val det där.

Vi får väl se ;)

2009-09-20 @ 23:20:23
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: mar

Jag tycker att du ska satsa på mörkare hår, nu när det blir vinter! Jag själv är väldigt innne på mörkare hår... Hmmm, jag vill också färga mitt igen! =D

2009-09-22 @ 09:10:52
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Sandra

Men blonda killar ser ju oftast sjukt bra ut ;D

Jag tittar också på blonda killar mer än brunetter, av någon anledning, haha :P

2009-09-27 @ 14:22:00
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback