I don't wanna close my eyes

Godkväll!
Idol står på här i bakgrunden. Det har varit väldigt många dåliga idag tycker jag, lite chockande.

Jaja, i alla fall. Efter skolan idag blev det en fika på strandgatan med Sara. Det var riktigt mysigt, och imorgon ska vi träffas igen. Då blir det en liten roadtrip till Göteborg, och sedan blir det utgång med några gamla vänner. Underbart roligt! Det blir dock en nykter kväll för min del eftersom jag kör, men det gör ingenting för jag tror att min mage skulle döda mig om jag skulle dricka. Dessutom kan man ju dansa och sånt nykter, det spelar ju inte så stor roll.

Dessutom är det alltid skönt att få gå och lägga sig i sen egen varma säng ikväll. Hade jag inte kört hade jag nog stannat i Göteborg, och då fått sova i en obekväm liten 90-säng. Hehe, inte för att det är något större fel på de sängarna, men jag gillar min egna säng, och vem gör inte det?!

Nej, nu ska jag kolla klart på idol, sedan blir mer tv för min del.

E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback