I'm here for you

James Lafferty och Bethany Joy Galeotti

 

Jag har precis sett den senaste avsnitten av One Tree Hill, det som sändes i USA igår.

Det var grymt bra och jag fullständigt älskar Brooke's och Julian's förhållande. Det kan inte bli mycket sötare än så. Jag gillade dock inte det man fick reda på om Nathan i slutet. Han är min absoluta favorit i serien och jag skulle avsky om något skulle hända med den lilla familjen Scott. Vi får hoppas att det bara är ett missförstånd, annars löser det sig nog på ett annat sätt, för den serien brukar inte svika en.

 

Nu ska jag försöka få tiden att gå så att jag kan åka till stallet snart. Om det inte vore för att syster ska med så hade jag nog åkt lite tidigare idag, men jag tror inte att hon skulle uppskatta att få sitta i ridhuset i flera timmar. Dessutom ska jag ha dressyr idag, och jag vet att hon föredrar att titta på hopplektionerna, men hon är snäll nog att följa med ändå. Idag har jag också en ny häst, så vi får se hur det går. Jag vill gärna ha Waktio igen, men eftersom jag har haft honom fem gånger i rad så tror jag att det inte är så stor chans att få honom igen. Men vi får se.

 

Nu ska jag i alla fall roa mig med något kul. Men tiden går nog rätt fort ändå för det är ju trots allt bara en timme kvar tills jag ska åka, och det är ju inte fy skam.

 

Jag skriver säkerligen efter ridningen, och då dyker det nog också upp några bilder eller filmer från ridlektionen.

Ha det bra tills dess!

E


Postat av: maria

svar: nu skrev jag ju i och för sej "jättestort" och inte "jättelång" ;)

2009-09-15 @ 18:10:40
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

jag tror att du får Mollie eller vad jag nu sa förut idag. ;P

2009-09-15 @ 20:03:34
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

Ja, fast du hade fel ;)

2009-09-15 @ 22:04:18
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar:

Fan också! ;P Jag är inget bra på att gissa alltså.

2009-09-15 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback