Is it possible?

Bless och jag igår

Seriöst, jag kan inte sluta tänka på Bless. Jag sitter här och funderar hur jag skulle kunna ha råd att köpa henne, för helt allvarligt, jag vill ha henne. Okej, nu vet jag inte hur hon är i hoppnigen, och eftersom jag älskar att hoppa så vore det ju bra om hon gillar det också. Jag får se hur jag ska göra. Jag kan ju titta på lite priser och prata med mamma och sådant sen får vi se vad som händer. Det blir säkerligen för dyrt, men jag kan ju i alla fall titta på det.

Om en stund ska jag cykla till Ängens Gård för att titta på när Tina rider. Dessutom tänkte jag hälsa på Bless också, så då blir det två flugor i en smäll - underbart!

Nu ska jag försöka plugga lite, sedan bär det av mot Ängens.
E

Postat av: maria

klappa bless från mej, hon var så söt! <3

2009-09-16 @ 14:53:34
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback