Maybe Baby

Hej på er!
Skoldagen är redan över för min del eftersom vi får arbeta hemma under den sista dubbellektionen. Inget mig emot, eftersom man då kan plugga under vilka tider man vill. Så idag har jag tänkt att plugga, träna, titta på serier och slappa.


Jag håller på att titta på en träningsform/träningsvideo som heter Zumba Fitness, och den verkar riktigt effektiv. Eftersom jag älskar att dansa, och träningen går ut på just dans, verkar det som det ypperliga träningsformen för min del. Man måste dock ge 698 kr (inklusive frakt) för det, och jag vet inte riktigt om jag vill lägga ut det. Man kan ju lika gärna gå ut och springa istället, inte för att det är lika roligt, men i alla fall, you get the point! Så, tror ni det är värt pengarna? För mer information, klicka här.

I alla fall, nu ska jag sätta fart med dagens planer, så att jag hinner med allt.

E

Postat av: sandra

Den är sjukt effektiv!

Jag blev helt slut efter bara några minuter haha xD

dock så är jag kanske lite mindre otränad än dig så ^^

2009-09-30 @ 13:11:21
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja, det gör jag verkligen! :D

2009-09-30 @ 13:37:37
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback