The drama queen is back!

Kristin Cavallari


Jag såg precis det senaste avsnittet av The Hills, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har alltid gillat Kristin sjukt mycket, även om hon kan vara riktigt bitchig ibland. Men det känns inte riktigt som The Hills längre, det känns snarare som The Kristin eller något. Jaja, det verkar ju som att säsongen kommer bli rätt bra i alla fall, och det är ju det som räknas.

 

Jag såg även 90210 förut. Det var lika bra som alltid, och jag längtar som vanligt till nästa veckas avsnitt.

 

Nu måste jag fortsätta med pluggningen. Först måste jag göra tyska, eftersom jag har prov imorgon, sedan borde jag även börja med min goeografiinlämning som ska vara inne nästa vecka. Dessutom måste jag skriva min projektplan också, STESS!


Postat av: maria

det känns som laguna beach all over när kristin har kommit med i the hills. det kommer bli alldeles för mycket drama och alldeles för mycket high school feeling över det hela! hon har ju verkligen inte förändrats ett dugg sen hon var med i laguna beach! :S



svar: har skrivit till honom på fejjan så vi får se när han svarar! borde bli inom kort! :)

2009-09-30 @ 21:11:38
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: rafiki

fin blogg du har =)

2009-10-01 @ 00:12:18
URL: http://lifeofrafiki.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon är i vart fall vacker :)

2009-10-01 @ 12:21:51
URL: http://creativestudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback