This makes me so happy!

Wakito

 

Jag tror att jag är kär i Waktio. Den hästen ger mig fjärilar i magen. Hehe, nejdå.. jag skämta bara. Men jag gillar honom otroligt mycket. Och han ger mig faktiskt fjärilar på magen, fast på ett annat sätt än normalt. Jag blir så glad när jag rider honom; full av positiv energi och så himla tillfredsställd. Han går så fint och vi jobbar så bra tillsammans.

 

Idag hade vi förberedande hoppning. Vi skrittade och travade över bommar, och efter att ha gjort det ett tag, även upphöjda bommar. Min favoritdel av lektionen var när vi fick hoppa ett hinder. Det är så sjukt roligt att hoppa, och Waktio är så jävla grym. Jag längtar som en galning tills nästa lektion då vi ska hoppa hela tiden. Underbart! Can't wait!

 

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det en tidigt men kort dag i skolan. Och efter det ska jag plugga massor.

Sovgott!

E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback