Lazy afternoon

Måndag!
Jag håller fast vid att jag inte gillar måndagar. Det är verkligen den värsta dagen på veckan. Inte bara för att man vet att man har en lång vecka framför sig, utan också för att vi har så otroligt tråkiga lektioner. Idag hade vi dessutom muntlig redovisning i argumenatation (jag argumenterade för att ge blod, och det gick faktiskt rätt bra), och tillråga på det hade vi två labbar i kemi och fysik också. Usch, inte roligt kan jag lova.

Molly och jag på tävling, november 08

Jag är så grymt sugen på att tävla igen. När man väl komme igång är man så himla sugen på att tävla konstant, men jag får vänta ungefär en månad tills nästa. Hehe, jag har till och med övervägt att ställa upp i en maskeradhopptävling den 4:e oktober, men jag tror jag lägger ner det för den högsta höjden man kan hoppa är 60 cm, och dessutom måste man klä ut både sig och hästen, så det känns lite ovärt.

Jag får helt enkelt vänta tills den 18:e oktober, då det är vanliga tävlingar igen. Efter det får vi se om jag ställer upp i någon dressyrtävling också, men mer hopptävlingar blir det alltid. Det är helt säkert!

Nog prat om hästar, istället ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv. Jag har en sådan dag då jag inte orkar plugga alls. I och för sig har jag inte alls mycket att plugga eftersom jag fixade det mesta i helgen, så det känns skönt. På onsdag är vi även lediga, så då får man lite extra tid att plugga om så behövs. Det känns också väldigt skönt.

Nu ska jag som sagt lägga mig framför tv:n och njuta av en kväll utan plugg. De är sällsynta kan jag lova.
E

Postat av: Stephanie

Man behöver en dag utan plugg ibland. Njut av kvällen nu! :D

2009-09-14 @ 19:09:49
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

Det ska jag. Problemet är att jag inte har något att göra :P

2009-09-14 @ 19:14:00
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback