It's not easy to let it go

Shenae Grimes som spelar Annie Wilson i 90210

 

Det är underbart att alla bra serier har kommit tillbaka nu när det är höst. Annars skulle man ju inte ha något att se fram emot nu när det kallare vädret är här.

 

På tal om ingenting så har jag funderat väldigt mycket över det där med att köpa Bless, och jag har kommit fram till att det skulle vara en otroligt rolig upplevelse, men att jag skulle behöva skaffa jobb och jobba ihjäl mig om jag skulle kunna ha råd att ha häst. Själva köpet är ju inga problem, men att sedan underhålla den är lite mer krångligt. Det kostar minst 35 000 per år, och det är ju inte så att jag vill sälja den efter ett eller två år när jag väl har köpt hästen. Så jag har bestämt att jag ska vänta med att köpa häst. Hur mycket det är svider, och hur mycket jag så himla gärna jag skulle vilja ha en egen häst, känner jag att det är det klokaste beslutet.

Istället ska jag satsa mer på min hoppning så att jag utvecklas i den istället, men ni får reda på mer om det när det är mer aktuellt. Jag håller på att forska om just nu förstår ni.

 

Nu mina vänner ska jag lägga mig i sängen och lyssna på lite bra musik. Ett exempel på det är Avril Lavigne - Adia, men som jag vet tycker ni att det är kass musik, så ni får kalla det var ni vill. För mig är det bra i alla fall, och det är väl det som är viktigast.

 

E


Postat av: maria

avril lavigne är inte kass musik! hon skriver alla sina texter själv med vettig innebörd, det är inte kass musik! just so you know! ;)



btw, ska du försöka komma med i hopp-specialen eller? :)

2009-09-17 @ 21:05:22
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Det låter nog som ett vettigt beslut.

Japp, det är viktigast vad du gillar du för musik. Ingen idé att lyssna på musik man inte gillar. :)

2009-09-17 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback