A rush of blood to the head

Vet ni, 5 minuter efter att jag hade tagit bort mitt bandage, som jag fick efter blodgivningen, började det pulsera ut blod, haha. Först kände jag hur min tröja var alldeles blöt i armvecket, och sedan såg jag att den var helt blodig. Jag hade precis lyft på massa grejer, så såret hade uppenbarligen gått upp. Det bara forsade blod ur mig. Haha!

I allafall, jag har nu varit hos tandläkaren och dragit ut en tand. Ajaj, säger jag bara. Får knarka alvedon några dagar känner jag. Dessutom har jag fått reda på att jag antagligen ska opereras, igen. Jag har en till tand som ska ut, och den har är tydligen böjd och har en väldigt konstig form, så den kan man inte ta ut lika lätt som när man drar ut vanliga tänder. Så nu kommer jag förmodligen hamna hos käkkirurgerna på NÄL igen. Kul, eller inte.

Jag var där och opererade loss en tand för nästan två år sedan. Den hade vuxit fast i käkbenet, så de tog bort lite ben samt fäste en kedja i den. Det gjorde att man kunde dra ner den, och nu är den på plats. Känns ju lite surt att det bara blir mer och mer problem med mina tänder. Jag hade ju förväntat mig att det skulle vara fixat nu, men tydligen inte.

Jaja, det är ingen idé att hänga läpp över det. Det blir ju ändå klart så småning om.
Nu ska jag skicka in mitt projektarbete. Hehe, har varit lite feg och inte vågat ännu, men det ska jag göra nu.
E


Jag i maj 2008, dagen efter operationen. Svullnaden syns inte så mycket dock.

Postat av: Stephanie

Låter inte kul med dina tänder. Hoppas att det fixar sig snart!

Haha, jag är lika feg. Ska också skicka in mitt PA idag. :P

2010-04-26 @ 17:57:31
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

det hoppas jag med!

haha, skönt när väl har skickat in det dock. :)

2010-04-26 @ 19:46:36
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Lillie ♥

SV: NV prov :/ suck



Allt bra med dig idag :D ?

2010-04-26 @ 20:24:00
URL: http://lliilliiee.blogg.se/
Postat av: Micaela

"Jag var där och opererade loss en tand för nästan två år sedan. Den hade vuxit fast i käkbenet, så de tog bort lite ben samt fäste en kedja i den. Det gjorde att man kunde dra ner den, och nu är den på plats."

Jag har också varit med om det. Opererades TRE gånger, bara för att kedjan gick sönder de två första gångerna. Irriterade! Men nu är den äntligen på plats efter cirka 3 år!



Sv: One Tree Hill är bäst! <3

2010-04-26 @ 23:08:36
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Therese

Kan jag förstå^^ Det är verkligen inte kul, men något man försöker att leva med^^

Vad skönt=) jo, min helg var bara bra=) Det var superfint väder i malmö så solade och åt lunch ute^^Kram

2010-04-27 @ 08:09:54
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: mar

Nämen usch! En operation till låter ju inte överdrivet roligt! =(

2010-04-27 @ 09:03:23
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Sandra T

låter inte roligt det med dina tänder =/

2010-04-27 @ 16:47:47
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback