I know that you feel me somehow

Jag var rätt borta igår. Låg i sängen och yrade hela dagen, orkade inte göra något annat utan att vila/sova. Hade världens feber, huvudvärk samt halsont, så jag var rätt borta. På kvällen började jag knarka alvedon, så jag har inte mått riktigt lika dåligt sen dess.



Idag har jag mått lite bättre. Har kunnat titta på film, så det har jag gjort, i massor. Började med The Uninvited, sedan Avatar (älskar den!) och efter det Ten Inch Hero. Jag har sett alla förr, men jag kände att jag behöve friska upp minnet lite. Nu ska jag titta på Panic Room, som jag inte heller har sett på ett tag.

Ut och njut av vädret! Synd att jag måste ta det lugnt, annars hade jag lätt varit ute. Då hade jag varit i stallet.
E

Postat av: Micaela

Sv: Jag med, Pandora är verkligen underbar! Ja, jag brukar skolka då och då. Kanske ca tre gånger varje månad. Jag gillar helt enkelt inte skolan, och så vill jag ibland ha sovmorgon (a) men jag ska skärpa mig! :P

2010-04-12 @ 18:14:11
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback