Something has changed within me


Lady, som inte är så bra på att posa

Vid lunchtid var jag i stallet och tog hand om Lady. Mockade, fixade maten, och sedan red jag såklart också. Det blev barbacka idag igen. Hon behöver nämligen en ny sadel, hennes gamla är för stor. Så det blir rätt mycket barbacka nu ett tag framöver, och det innebär balansövning för mig. Sjukt nyttigt! Borde verkligen rida barbacka oftare.

Idag tränade jag på att få henne följsam och stabil. Hon har en förmåga att svänga ut med rumpan när man svänger, så det tränade jag på idag. Innan jag skrittade av så hoppade jag av och sprang med henne. Hon fick hoppa lite hinder och sånt, och det tyckte hon var jätteroligt. Jag vågade inte riktigt göra det när jag satt på. Haha, får väl göra det nästa vecka. Då har jag förhoppningsvis vant mig mer att rida barbacka också.

Om några timmar ska jag iväg på hoppträning. Det ska bli jätteroligt, men jag hoppas att jag får en trevlig häst, som Wakito. Men sån tur har jag nog inte. Kul ska det bli i allafall.

Värt att tillägga är att jag har en härlig träningsvärk just nu. Haha, det märks att jag har varit sjuk, för varenda muskel ömmar. Jag har till och med ont i rumpan, och det brukar jag inte få när jag har ridit. Men men, det går väl över snart antar jag.
E

Postat av: Sandra

Gör det, den är bra! :)



Eller hur, man blir lite smått sur på honom x)

2010-04-22 @ 16:29:31
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

Åhh vad vacker design, har du tagit bilden själv

eller tagit den från google, oavsett vad du har gjort så är hästarna otroligt vackra ! :)

2010-04-22 @ 17:55:59
URL: http://lliilliiee.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Haha håller med dig :P Ian är så dösnygg :)

2010-04-22 @ 18:06:09
URL: http://dogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback