Today is gonna be awesome




God morgon!

Idag kommer jag har fullt upp med hästar.
Efter att skolan har slutat (kl 11.10) ska jag iväg till Lady. Där blir det mockning, ridning, och massa mys. Därefter kommer jag nog nästan direkt åka till hoppträningen. Den sista innan hopptävlingen på söndag, så jag hoppas det går bra. För er som inte kommer ihåg, så ska jag tävla på söndag. Det ska bli kul, men inte mer än så. Jag är inte alls taggad, men det kommer väl. Fast det är ändå rätt skönt,  då slipper man ha massa förhoppningar.

Jaja, i allafall, nu får jag ta och göra mig iordning. Snart är det dags för skola. Förresten, det är inte långt kvar till studenten nu. Waaah, galet!
E

Postat av: Sandra

43 dagar för mig då va! :D



sv:

eller hur, man gör verkligen allting xD

2010-04-28 @ 13:00:43
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: mar

Waaaaaa snart studenten!!!! Jag tänker fan på det varje dag nu för tiden! Hihi! =P

2010-04-28 @ 15:08:56
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Ja, det är sjukt nära nu! :D Håller med Mar, man tänker på det hela tiden!

2010-04-28 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback