Happy birthday Anders!


Jag och min bror för väldigt längesen

Waah, vad jag är dålig på att uppdatera, men jag har inte känt för't.

Idag är det 3:e april, och det innebär att min bror fyller 21 år! Han fick en Sodastream av oss, och den gillar han skarpt. Han går omkring och gör mer bubbelvatten hela tiden, sött! Just nu har han en liten grabbfest här hemma. De sitter nere och spelar rollspel och dricker öl, manligt. Syster och jag, å andra sidan, sitter uppe och tittar på Harry Potter och dricker vatten, intressant va?!

Under dagen har vi åkt och hämtat Orben (pappas racebuss), men snart måste vi säga hejdå till honom, för han ska säljas. Vi ska nämligen ersätta honom med en husbil som vi har köpt. Den står i Tyskland, så på måndag ska vi åka och hämta den. KUL! Eftersom vi ska åka bil dit ner, kommer jag få köra utomlands för första gången. Jag säger bara en sak, autobahn! Det är ju drömmen för varje bilförare (eller?!).

Anyways, nu ska jag fortsätta att titta på HP, och sedan får vi se vad som händer.
E


Husbilen vi ska hämta ser ungefär ut såhär. Det är en 'Niesmann Bischoff Arto 74 L'

Postat av: Stephanie

Grattis till din bror!

Coolt att du kommer att få köra på autobahn för första gången!

2010-04-03 @ 21:56:53
Postat av: mar

Oj det var ingen dålig husbil det där! =D

2010-04-04 @ 10:45:28
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback