You'll never wait so long

 

Godmorgon!

Min syster har klippt ihop en video från våran Tysklandresa. Här bjuds på lite allt från musik till vårt babbel. Checka in om ni känner för't.

 

Idag är det fredag, och det är inte en rolig dag för mig. Jag ska nämligen till tandläkaren och dra ut två tänder. Jag har absolut ingen aning om vilka tänker, eller varför de ska dra ut dem, så det känns ju lagom roligt. Att jag kommer ha grymt ont efteråt ser jag heller inte fram emot. Usch! Däremot är jag glad att jag får låna bilen av mamma, för annars hade jag fått sitta och vänta på bussar hela dagen. Min mamma är bäst!

 

Nu ska jag ta och göra mig iordning, och sedan får jag ta och kila.
E


Postat av: maria

när du kommenterar så har du satt en punkt efter din bloggadress som gör att man inte kommer till din blogg, just so you know! :)

2010-04-09 @ 10:48:04
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hahah, vad söta ni är!

Jag känner igen mig i Lübeck, det var roligt! hihi!

2010-04-09 @ 12:02:53
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

haha!

men vad ballt. sånt är alltid lite roligt. :)

2010-04-10 @ 21:57:10
URL: http://emmasol.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback