6 december 2010



God kväll!
Idag är en sån dag som har känts som två - lång, med andra ord.

I förmiddags var jag på sjukgymnastiken och på eftermiddagen var jag med Isabell och syster. Vi åkte runt och fixade lite grejer med Isabells bil, som t.ex. att byta däck. Därefter åkte vi och handlade mat med mamma, så nu är våra kylar och frysar fulla med mat igen. Käckt!

Nu under kvällen har jag tittat på film - Dark Water, som ska föreställa skräck. Den var inte alls särskilt läskig, och hela storyn var rätt B, så jag var inte imponerad. Men men, såna filmer finns också.

Nu ska jag slökolla tv tills det är dags att sova. Imorgon ska jag upp tidigt för att fixa med Isabells bil, och sen blir det shopping.
E

Postat av: Hillevi

Ibland kan jag tycka att det är ganska skönt att titta på b-filmer, det kräver liksom inte lika mycket av en... Ja, jag vet, är lite knepig ibland... :-)

2010-12-07 @ 11:11:23
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Lucke

Lucka 7 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om valfritt smycket från JohannaN.com :P

2010-12-07 @ 11:46:37
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback