Dags att åka till stallet



Det är iiiiskallt ute, så när jag kommer väl frysa fast på hästen när vi hopptränar. Den här gången är jag inte alls lila nervös, utan bara taggad. Det ska bli jättekul att hoppa igen. Tjoho!

Jag skriver igen när jag har kommit hem och tittat på Bonde söker fru.
E

Postat av: Anonym

Hej! Hoppas allt är bra med dig. Varje vecka har jag en lite tävling där jag utser "Måndagsbloggen" varje måndag. Vill du vara med? Gå in på min blogg för mer info och skrolla ner till inlägget "MÅNDAGSBLOGGEN" där du hittar mer info hur man anmäler sig.



Kram Madelene

2010-12-01 @ 16:52:03
URL: http://madelenesfashion.se
Postat av: toves träningsblogg

fast magdans är ett gemensamt ord för orientalisk dans som har många olika stilar..

på jobb och tablasolo under ett framträdande med en koreografi av oriental så använder man tvådelad dräkt..

medans i saidi och balady har man en heldräkt..

2010-12-01 @ 21:05:44
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback