Don't you forget about me

Quinn och Haley

 

Jag har precis tittat på det senaste avsnittet av One Tree Hill, och det var jättebra. Jag önskar att de kunde visa nya avsnitt varje dag, men det är ju lite orimligt. Så det är bara att vänta en vecka på nästa.

 

Det blir ingen skola för mig idag heller. Jag har fortfarande väldigt ont, och dessutom är jag snurrig i huvudet. Imorgon ska jag dock gå på en lektion, för vi har prov och det vill jag ha gjort. På eftermiddagen är det meningen att vi ska till Göteborg, men jag skulle aldrig klara av att gå hela dagen, så då stannar jag hemma. Lite synd, för vi ska på teater och grejer, men det är inget att göra åt saken.

 

Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra idag. Jag kanske ska börja följa någon ny serie, The Vampire Diaries kanske? Jag har ju tid att kolla ikapp avsnitten nu i allafall.

E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback