Glee

 

Nu har jag sett alla som har visats i USA, och jag har kommit fram till vad jag tycker om serien, jag gillar den. Inte alls lika som som jag gillar (läs älskar) The Vampire Diaries, men jag gillar den. Musik och dansen är lätt de bästa scenerna. Utan dem tycker jag faktiskt att serien in har så mycket att ge.

 

Jag tappade ju tycket ett tag där, men jag blev förälskad på nytt så fort sången kom tillbaka. Ett exempel på det är när de sjöng Keep Holding on med Avril Lavigne. Som ni kanske vet så är Avril en speciell artist för mig, så det var verkligen ett fint ögonblick. Att matcha det med deras underbara röster var verkligen fenomenalt. Rysningar!

 

På klippet under är den fina scenen där de sjunger Keep holding on.


Postat av: mar

Yeay! It´s goood! Nä jag ska allt ge vampire diaries en till chans någon gång i framtiden! =D

2010-02-06 @ 10:04:04
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback