Goodbye to you..

Min mamma har tyckt att jag ska släppa ner mina små yngel i akvariumet. Jag har sagt emot väldigt länge, men eftersom flera har dött tänkte jag att de kanske klarar sig bättre där (mer syre, växter, pump, värme osv.). Fem sekunder efter att jag släppte ner dem kommer de andra fiskarna och käkar upp dem, mitt framför ögonen på mig. Jag lyckades rädda två ynka yngel, varav en var skadad så den dog. Jag hoppas att den andra kommer överleva, även om jag tror att de inte kommer göra det.

Det var ju mina små bebisar...

Men men, ni intresserar er antagligen inte om mina fiskar, så jag får väl berätta vad jag har pysslat med idag istället. Först var jag i skolan och skrev prov, och sedan gick jag hem och vilade. Klassen är ju i Göteborg idag, och de kommer inte hem förrän vid halv tolv inatt, och jag skulle aldrig klara av att vara uppe så länge. Jag vet inte hur morgondagen kommer gå, för jag hade grymt ont förut, och då hade jag bara varit i skola i en timme - inte bra!


Paul Wesley (som spelar Stefan Salvatore) och Nina Dobrev (som spelar Elena Gilbert)

När jag kom hem tittade jag i allafall klart på The Vampire Diaries. Är det en överraskning att jag gillar serien?! Vampyrer, kärlek, grymt snygga killar... Nej, jag tror inte det. Synd bara att jag inte har något att kolla på nu. Jag kanske ska börja kolla på ännu en serie?! Något förslag?

Men nu ska jag sörja mina yngel, och sedan ska jag plugga.
E

Postat av: maria

kolla på glee!!! :D

2010-02-03 @ 16:37:37
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Henri

Tråkigt med alla yngel, men den som överlevde blir nog din egna lilla Nemo =) <3

2010-02-03 @ 16:39:39
Postat av: Emma

SVAR till Henri:

hehe, tänkte också så faktiskt. problemet är ju att jag redan har en fisk som heter Nemo ;) <3

2010-02-03 @ 17:06:12
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: maria

svar: nja, det är lite mer av en vuxen komedi/dramaserie typ. och sen är musiken så himla bra, tror att du skulle gilla den! :)

2010-02-03 @ 17:13:14
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback