Home from school

Underbart! Vi fixade så att vi kunde sluta skolan 3 timmar tidigare idag. Nu har man mer tid att plugga kemi, så det är perfa!

Klockan 16 kommer syster hit, och då ska vi äta middag. Det var ett tag sen jag träffade henne nu, så det ska bli trevligt.

Efter middagen ska jag iväg och rida, och sen ska jag plugga kemi. Egentligen är den kursen avklarad, men eftersom kemi inte är min starka sida har jag en del omprov att göra. STRESS!

Men men, nu måste jag plugga!
E

Postat av: Stephanie

Inte min heller dirket. Plugg, plugg men det kommer gå åt helvete imorgon i alla fall.

2010-02-11 @ 14:54:43
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ja, utan tvekan! finner ingen inspiration till att plugga heller. :S

2010-02-11 @ 15:11:59
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hej har du haft det bra idag? =)

2010-02-11 @ 15:40:49
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback