It was a memory she couldn't forget, but her nightmare has just begun...

 

Jag såg precis en bra skräck/thriller som heter Proom night. Jag har sett den en gång förut, men det är typ två år sedan. Gillar ni lite småläskiga filmer ska ni definitivt se den. Fast det är typ, vad ska man kalla det?! Tjejskräck?! Läskigt, men inte mer än så. Men bra är den i allafall.

 

I filmen la jag märkte till två skådespelare, nämligen Jane Kramer (som spelar Alex Dupre i One Tree Hill) och Jessalyn Gilsig (som spelar Terri Schuester i Glee). Jag hade ingen aning om att de var med, men där ser man. Kulkul!

 

Jag får hoppas att min bal i juni inte blir lika dramatisk, höhö!


Postat av: ♥ L A I L A ♥

haha neeeesch! :P :)

2010-02-15 @ 13:18:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Micaela

Oj, du glömde visst Kellan Lutz som spelar Emmett i Twilight sagan ;) han är med i filmen också ;P

Svar: fast jag visste att hon är med i filmen, så då blev jag ju inte förvånad. ;)
Emma

2012-07-30 @ 21:41:45
URL: http://loorem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback