Sleep tight sunshines


Underbara Mr Bean

Under eftermiddagen tog vi (pappa, Anne, syster och jag) Annes sprillans nya bil in till Edet för att köpa godis. Eller, det var bara gamlingarna som skulle ha, men syster och jag följde med för att se hur bilen var. Mysig lite bil det där. Den nya Ford Fiesta.

Inne i Edet så vi våran gamla bil, Offen, som vi sålde för ett antal år sedan. Det var lite roligt att se att den fortfarande rullar.

Efter trippen till edet blev det plugg och mat, och sedan kom Henri hit. Han hade vägarna förbi, så då passade han på att titta in. Vi tittade på AFV, Mr Bean och Bring it on - in it to win it. Eller vi och vi, Henri sov typ hela tiden. Haha, stackarn var helt slut. Men nu åkte för en liten stund sen, så nu är det ensamt igen.

Så nu ska jag ta och sova. Jag är rätt trött, och jag ska orka plugga massa imorgon. Dessutom ska jag ta mig en härlig sovmorgon. Den första på typ en vecka. Skönt!
Sov så gott!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback