Until you lose what you had won

Hej på er!
Jag har stannat hemma från skolan idag. Har väldigt ont i kroppen, och dessutom har jag mått illa och grejer. Jag antar att det beror på att jag ramlade av igår. Har insett att det inte var ett litet fall alltså. Trodde jag skulle svimma när jag ställde mig på benen igen, usch!


Jag på Wakito

Det läskigaste var ju att det knakade till i kroppen när jag träffade marken. Undrar vad som hände då. Just nu känns det i allafall som att två ben ligger och maler mot varandra, och det är inte skönt alls kan jag lova. Inte för att jag tror att det är så, men så känns det i allafall.

Jag vill bara nämna att min pojkvän är världens bästa. Han gav mig en skitsöt Pluto igår. Tack baby, du är bäst! <3


The City-folket

Idag har jag roat mig med att titta på alla The City-avsnitt som jag har missat. 10 stycken närmare bestämt. Jag gillar serien, och jag gillar Whitney. Mm, jag gillar'n.

Nu ska jag försöka plugga lite, och sedan ska jag vila.
E

Postat av: mar

Men hallå du får ju ta och kolla upp det, när det har knakat och grejer!!! Tänk om det är nåt som har gått av, eller att det har blivit en spricka och grejer!!! Det låter ju inte så bra när du har mått illa och grejer heller! =(

2010-02-01 @ 15:47:21
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Håller med Mar! Du borde nog kolla upp det alltså. Låter ju inte helt bra. :(

2010-02-01 @ 16:24:41
Postat av: Emma

SVAR till mar och Stephanie:

jag ska nog kolla upp det om det inte blir bättre. hoppas dock på en förbättring.

2010-02-01 @ 16:38:47
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar Emma:

Brabra! Hoppas på att det är bättre snart <3

2010-02-01 @ 16:57:06
Postat av: Kia

Fin header :)

2010-02-01 @ 19:36:23
URL: http://kiiika.blogg.se/
Postat av: SABINA

Hej :) Har en liten frågestund på bloggen, fråga gärna något! :)

2010-02-03 @ 19:40:19
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback