The end begins just as it starts

Jag är trött, trött, trött! Dessutom är jag sugen på att rida. Det är ju några dagar sen nu (red senast i torsdags).

Idag var det heldag i skolan. Jag har haft 4 lektioner, och nu är jag hemma och ska plugga historia. Jag blir galen på att man aldrig får någon fritid. Eller, man har ju en del fritid, men skolan hänger alltid över en. Så är det i allafall för mig.

Jag har absolut inget att skriva idag, för jag har inget att göra förutom att plugga. Tråkigt! Det var längesen jag hade en ledig eftermiddag/kväll efter skolan nu. Jag rider ju oftast, eller så gör jag något annat. Fast det är klart, helt ledig är jag ju inte idag heller, jag måste ju plugga.

Så, hoppas att resten av eran dag blir bättre än vad min kommer vara, för jag ska börja plugga på direkten. Är jag riktigt effektiv kanske jag till och med hinner se en film sen. Det vore käckt.
Men som sagt, nu blir det plugg!
E

Ps. För att pigga upp inlägget lite lägger jag in en grym trailerliknande historia från The Vampire Videos. Enjoy!


Postat av: Stephanie

Japp, skolan ligger över en hela tiden. Det är helt sjukt! Det var längesen man hade en dag utan plugg. :(



Du får vara effektiv så att du hinner se en film. Det är du värd!

2010-02-15 @ 17:29:04
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

mm, och inte har man tid att vila på lovet heller. :(



ja, ska försöka. orkar nog inte plugga hela kvällen ändå.

2010-02-15 @ 17:43:38
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: maria

hihi, så nu har du också blivit besatt av den trailern?! ;) jag kan verkligen inte komma ifrån hur sjuuuukt bra den är! <3

2010-02-15 @ 18:10:00
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååh, den trailern piggade verkligen upp min dag! :D

2010-02-15 @ 18:13:35
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Lina K

The Vampire Diaries är bara sååå bra!! =) Har snart sett hela första säsongen och den blir bara bättre o bättre hela tiden!

2010-02-17 @ 13:19:53
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback