Can't you see that's the way I feel about you and me?

Jag har precis kommit hem från skolan och har absolut inget att göra, så jag passar på att blogga lite. Egentligen skulle jag inte ens kommit hem än, men vi jobbade effektivt på sista lektionen och fick då gå tidigare. Sånt gillar vi!

Om ungefär en timme ska jag in till torget för att ta bussen till Brätte ridskola. Jag ska ju som sagt rida Lady idag. Nu när jag har körkort åker jag i princip aldrig buss längre, så det ska faktiskt bli lite mysigt att åka buss. I och för dig är det väl inte så kul att gå omkring bland folk och lukta häst, men vad ska man göra åt saken. De får stå ut helt enkelt.

När jag kommer hem ska jag läsa igenom och finputsa på mitt geografiarbete, samt skicka in det. Det kommer kännas grymt skönt att ha det ur vägen. Då kan jag börja fokusera på andra ämnen, som fysik och projektarbete - käckt!

Nej, nu kurrar magen så nu ska jag äta lite, och sedan ska jag dra mig.
E

Postat av: Stephanie

Ja, man jobbar mycket mer effektivt när man vet att man får gå hem direkt efter när man är klar.

Ha det bra på ridningen. :D

2010-01-11 @ 16:51:52
Postat av: Leia ♥

Man tackar! =)

2010-01-11 @ 17:01:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

haha, lätt att man gör! :D

tacktack.

2010-01-11 @ 22:00:21
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback