It's really good to hear your voice

I'm hoome!
Det har varit en lång dag idag. Jag gick till skolan vid halv tio imorse, och jag kom för typ en timme sen. I och för sig hade det ju kunnat vart värre, jag hade ju kunnat börjat skolan vid 8. Vad har jag pysslat med under dagen då?! Jo, först hade jag skola, och sedan åkte jag till Göteborg och hämtade bilen som planerat. Sen passade jag på att träffa Henri en liten stund också. Haha, det var inte så bra, för nu saknar jag honom ännu mer. Men det är ju bättre än att inte ha träffat honom alls antar jag.

Ikväll hade jag tänkt att åka och kolla när min gamla ridgrupp rider, men klockan tickade iväg, så jag hann inte. Jag får ta det en annan gång istället. Det var lika bra, för ikväll har de dressyr och det är hoppningen jag vill se. Så istället ska jag roa mig med att plugga lite. Det blir nog inte så mycket, men lite grann i alla fall. Sedan ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv.

Ha en bra kväll!
E

Ps. Någon mer än jag som saknar sommaren?


Jag i somras

Jag och syster i somras

Postat av: Stephanie

Jag saknar sommaren otroligt mycket! Jag är trött på den här kylan och snön nu! Bort med kylan och ge oss värme. :D

2010-01-12 @ 21:47:41
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ellerhur! VÄRMEVÄRME! :D lite solbränna skulle inte sitta fel heller ;)

2010-01-12 @ 21:54:22
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Stephanie

SVAR till Emme:

Haha, om man hade sån tur som dig och blir brun, så hade det inte varit fel men blir man röd som jag, då är det inget man längtar till. ;)

2010-01-12 @ 22:10:52
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

nä, det är ju sant. stackars dig! jag älskar att vara brun :D

2010-01-12 @ 22:12:13
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: b.esa

taaaaack så mycket :*

2010-01-13 @ 00:02:02
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Julían Hernández

Fin blogg !. Ta gärna en titt förbi min :). Kram

2010-01-13 @ 00:44:52
URL: http://jjhg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback