I couldn't make a sound


Imorgon är det dags för hopptävling igen, och jag är inte ett dugg taggad. Det är rätt gött faktiskt, för då är inte förhoppningarna så höga.

Det ska bli roligt, men inte mer än så. Det innebär dock inte att jag inte satsar på en felfri runda. Denna gången ska jag se till att inte slarva med småsaker, utan jag ska vara noggrann och inte stressa bara för att tiden går. Hoppas att mina ideér fungerar, för imorgon gäller det att tillämpa dem.

En av anledningarna till att jag inte är så laddad är nog att jag inte är helt 100 på om jag ska rida Molly eller inte. Jag kanske får någon annan häst, och det vore ju mindre roligt, men det återstår att se imorgon.

Nu ska jag ha en riktigt slapparkväll, och jag känner på mig att den kommer bli astråkig. Men men, jag ska inte klaga. Det är ju inte varje lördagskväll man kan spendera med att göra ingenting. Haha, vad jag klagar. Jaja, ni får ha en bra kväll i allafall.
E

Postat av: nicole hartwig - hästblogg

frågestund i min blogg just nu! Avslutas på tisdag. :D

2010-01-16 @ 23:22:19
URL: http://nicolehartwig.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävlingar på bloggen!

Lycka till nu! :D

2010-01-17 @ 10:55:39
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback