Hanging by a moment

Det var rätt längesen nu jag delade med mig av vad jag lyssnar på för tillfället. Så här får ni ett litet exempel på vad som spelas idag.

The Killers - Smile lika you mean it
Tegan and Sara - Fix you up
L2P - Med dörren på glänt
Journey - Don't stop believin'
Bethany Joy Galeotti - Feel this


En härlig blandning där ja.

Jag fryser som tusan, och ändå ligger jag under täcket. Jag ligger och tänker på hur mycket jag har tittat på One Tree Hill under mitt liv. Jag började titta det precis hade kommit till Sverige, och blev kär direkt. Det är ett bra tag sen det där, och serien betyder exakt lika mycket nu. Den har liksom alltid funnits där. Jag har ju till och med skrivit en låt med One Tree Hill som grund. Förra sommaren satte jag ju ihop en text med hjälp av nemnen på avsnitten, och skrev musik till. Den blev väl inte världsbäst, men ändå. Låt som låt. Vill ni lyssna så finns den här.

Men, i alla fall, mina favoriter har hela tiden varit Haley och Nathan. Nathan, för att han är så jävla snygg, och Haley för att hon har en grymt fräsch rumpa. Haha, nejdå. Jag vet inte riktigt varför jag gillar dem. De är helt enkelt bra skådespelare (och det är ju inget minus att Nathan är så snygg). Ett exempel från en bra scen med Nathan, är från förra avsnittet Week go by like days. Den löd såhär:

Jamie: Was Skills always bald?
Nathan: Yeah, pretty much..


Scenen med Nathan och Jamie

Haha, det säger inte så mycket för er som inte har sett det, men jag tycker att den scenen är klockren. Speciellt det de säger där. Haha! Men men, nog babblat. Nu ska jag återgå till att göra ingenting, med andra ord vila.
E

Postat av: Stephanie

2 bra låtar i alla fall. Inte dåligt! ;D

2010-01-26 @ 15:41:51
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ojoj, vilka? ;)

2010-01-26 @ 16:36:41
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Svar till Emma:

The Killers och Tegan and Sara. :D

2010-01-26 @ 16:54:59
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

antog det ;)

2010-01-26 @ 17:02:21
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Sandra

Don't stop believing är så fin! :D

2010-01-26 @ 17:51:59
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback