"A bear! You made a bear!"

Syster och jag

Hösten 05

Hösten 05

Hösten 08

Hösten 08

Våren 09


Goddag!
Just nu befinner jag mig hos syster. Vi har en nosalgitripp och har tittat på tre avsnitt av Buffy och vampyrerna, och nu tittar vi på Big Brother från 2004. Haha, vi kunde hur många repliker som helst till Buffy, och det var grymt roligt. Vi har sett på vissa avsnitt hur många gånger som helst alltså, det är helt sjukt.

Buffy: Oh look, a baad guy.
Buffy (översättning): Ta på masken, Angel. (HAHA!)


Men men, nu ska vi kolla klart på Big Brother här.
Vi hörs.
E

Postat av: maria

jag älskar de gamla bilderna alltså, sån himla tur att vi har kvar de! :)



"you wake up like a fucking åskmoln va fan!" xD

2010-01-05 @ 15:40:14
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback