Friday

Lady

 

Idag är verkligen inte min dag. Allt har gått åt skogen. Som exempel, Lady vägrade gå idag, och dessutom ramlade jag av henne, hon slet sig vid hagen, jag missade bussen hem, jag känner mig helt svimfärdig - jag vet inte vad det är med mig. Illa! Hoppas inte jag har otur hela dagen, för snart ska jag till en kompis, och sedan blir det utgång.


Jag hinner inte skriva så mycket mer än så, för jag måste göra mig iordning.

Däremot ska jag ägna någon rad till min mamma som fyller år idag. GRATTIS! <3

Men som sagt, nu ska jag kila.
Ha en bra kväll!
E

Postat av: mar

Nämen usch vilken dag! =( Hoppas verkligen det blir bätre snart! =D Grattis till din mamma! =)

2010-01-22 @ 16:52:29
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Sandra

Drick massvis med vatten, då brukar man känna sig mindre svimfärdig :) Hoppas du får en bra kväll!

2010-01-22 @ 18:28:13
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback