I live it up a little more everyday

 

Jag hade lite bråttom igår när jag hade gjort rent hos alla fiskar, så det blev ingen bild då. Istället bjuder jag på en idag, och det är mina små yngel som ni ser. Jag har som sagt 13 yngel (varav 10 Black Molly och 3 Platy), och jag är faktiskt riktigt chockad över att alla har överlevt. Var tusan ska jag göra av dem liksom?!

 

I alla fall, igår åkte jag som planerat till Henri. Filmkväll stog på schemat med lite folk i Kungälv, och det var trevligt! Vi såg Lucky number Sleven med snygga Josh Hartnett i huvudrollen, och den var bra. Lite annorlunda, men eftersom jag gillar annorlunda filmer gillade jag den.

 

När filmkvällen var slut blev det mys hos Henri, tills i förmiddags, då jag var tvungen att åka hem.

 

Idag blir det plugg, städning och förhoppningsvis pizza med syster. Ni kan inte ana hur sugen jag har varit på pizza alltså. Det är galet! Blir det pizza ska jag njuta till tusen, för gud vad gott det är.

 

Men nu ska jag klinka lite mer på min älskade gitarr, och sedan gäller det sätta fart med dagens planer.

E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback