If today was your last day

Nu är det helg, och jag känner att jag kommer skriva väldigt underligt idag. Mina fingrar vill inte riktigt trycka på de tangenterna som jag vill. Men nåja, ni fattar väl vad jag menar ändå antar jag.

Efter dagens enda lektion gick jag hem och slängde på mig mina ridkläder, för sedan kom syster och hämtade mig och så åkte jag och red Aron. Hans ägare, Carro, ska ju få barn, så honom kommer jag ska rida honom lite då och då. Jag var där i slutet av december senast, så det var lite trevligt att rida honom igen. Han är grymt härlig att rida.

När vi var klara i stallet begav vi oss till Hjärtum, där jag nu befinner mig, och just precis klev pappa in genom dörren. Syster och jag har varit duktiga och tagit bort hela julen här hemma (vilket han självklart inte hade gjort), så vi ska se om han märker det, säkerligen inte.

Men nu får jag kila ner, för han vill säkert ha hjälp med att packa upp maten som han precis har köpt. Vi hörs senare, eller imorgon. Jag ska nämligen till Henri ikväll.
E

Postat av: mar

Vad duktiga ni är! =D

2010-01-16 @ 10:24:43
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Ja, vad duktiga ni är! :D Hoppas att du hade det bra hos Henri!

2010-01-16 @ 12:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback