Make your last breath count

 

Jag tittar just nu på filmen som går på 5:an,  Scream. Jag som älskar skräckfilmer ligger ihopkurad i sängen och bara njuter. Okej, jag vet att många tycker att Screamfilmerna är världens löjligaste filmer och inte alls läskiga, men jag gillar dem. Dessutom är jag rätt lättskrämd, så för mig är de läskiga, speciellt trean. Jag får alltid kalla kårar när jag ser den, och det känns alltid som att någon förföljer mig - läskigt!

 

Så nu ska jag fortsätta kolla på filmen, och sedan ska jag sova för imorgon är det skola. Dessutom ska jag iväg och rida imorgon eftermiddag, så jag kommer antagligen inte blogga förrän imorgon kväll.
E


Postat av: Leia ♥

Scream är riktigt bra!

2010-01-11 @ 10:58:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: mar

Jag såg faktiskt delar, men så for det blev lite läskigt så bytte jag kanal snabbt! Haha! XD (Btw så gick den på 5:an! =P )

2010-01-11 @ 17:05:03
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback