I wish you were here with me


En valhaj i ett akvarium i Georgia

 

Goddag!

Imorse låg jag och drog mig i sängen till klockan blev 11, och det var riktigt skönt. I vanliga fall brukar jag gå upp typ direkt när jag vaknar.

 

Idag har jag inte särskilt många planer. Det enda som är planerat är att Henri ska komma hit i eftermiddag. Vi har inte träffats sen i onsdags, så det ska bli mysigt. Men annars har jag ingen aning om vad jag ska göra och det är underbart. Hehe, inte tänker jag plugga i alla fall.

 

I veckan ska jag förhoppningsvis rida Lady eller Aron, eller båda. Jag håller på att bestämma det nu. Jag kommer antagligen rida någon av dem, men jag får se vem.

 

Min guldfisk Micke

 

Vet ni vad som mer händer i veckan?! Jo, jag ska köpa fiskar. Jag hade nämligen en guldfisk när jag var mindre, och jag saknar det lite smått. I och för sig vet jag inte riktigt om jag ska ha en guldfisk nu också, utan det ska jag luska mer på. Vad det än blir så har jag tänkt att ha minst två fiskar i alla fall.

 

Men nu ska jag kila. Vi hörs senare!
E


Postat av: Stephanie

Du gör rätt i att inte plugga tycker jag. Det är du värd! :D



Roligt att du ska skaffa fiskar igen tycker jag. :D Köp några riktigt fina!

2010-01-10 @ 15:37:18
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävlingar på bloggen!

SV: Ja för mig funkar det iallafall :)

2010-01-10 @ 16:35:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ellerhur! ja, jag måste bara fundera ut vad jag vill ha för några ;)

2010-01-10 @ 21:30:40
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback