We might as well be strangers

Godmorgon!
Idag är det onsdag, och det innebär att vi har studiedag - underbart! Jag känner mig riktigt hängig idag, och det är inte så skönt. Jag är trött, har galet ont i huvudet och fryser som sjutton, men det kanske tillhör vintern?!

I alla fall, idag ska jag till tandläkaren och fixa med tandställningen. Det blir säkerligen nya bågar, och säkert annat smått och gott. Usch, jag önskar att jag kunde vara klar snart (vilket jag förhoppningsvis är om några månader).

Idag kommer även syster och Emmsan och hämtar deras fiskar, och det ska bli rätt skönt. För tillfället har jag 42 fiskar att ta hand om, men snart är det bara 25.

Annars idag händer inte så mycket. Jag har tänkt att plugga nu under dagen, för ikväll kommer Henri - mys!

Men nu ska väl jag hoppa in i duschen, och sedan blir det nog lite plugg innan jag måste kila iväg till tandläkaren.
E

Postat av: Elin

Åh va skönt med studiedag :)

2010-01-27 @ 12:24:16
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback