When the night comes around you were on my mind

 

Nu är jag äntligen klar med min geografiska beskrivning av Spanien. Det har tagit galet många timmar (nästan 20), och ändå blev det inte mer än det på bilden över. I och för sig har jag skrivit lite till, men jag tog inte med allt. Men det är i princip lika mycket som det på bilden, och det tycker jag är rätt lite för 20 timmar. Men nu är jag i alla fall klar, och det känns underbart!

 

Jag ska fira genom att titta på en film, eller något dylikt. Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Mamma och Danne är ute och dansar, så jag har lägenheten för mig själv. Det är rätt skönt.

 

Men nu ska jag i alla fall stänga av Avatar Soundtracket (som jag har lyssnat på precis hela dagen), och sedan får vi se vad jag hittar på. Haha, jag tänker då inte plugga i alla fall!

Ha en bra kväll!
E


Postat av: Sandra

Satan i gatan vad mycke timmar! Hoppas du får MVG+++++! :)



SVAR: jag vet inte riktigt haha, men det har kommit ut två och den tredje kommer i Mars :)

2010-01-09 @ 23:53:41
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Fan vad duktig du har varit nu! :D Gött att ha det klart kan jag förstå. Tyckte fan synd om er där ett tag. Men nu behöver jag inte tycka det längre då. ;)

2010-01-10 @ 02:40:13
Postat av: mar

Herregud vad mycket!!!! Otroligt duktigt tycker jag! =D

2010-01-10 @ 10:11:58
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie och Mar:

haha, men ni har ju också mycket göra :P

2010-01-10 @ 13:48:03
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback