You'll be right here with me

 

Godkväll!

Jag har haft en trevlig helg hos pojken. Igår fick jag en jättefin överraskning, och jag blev överlycklig. Imorse åkte vi till Bohus fästning och gick en promenad, och det var väldigt mysigt. Mums!

 

Efter att jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Jag gick på en till promenad för att tänka lite förut, och det var riktigt skönt, men mycket mer har jag inte gjort. Vet ni, jag fick en liten överraskning av mamma förut. Hon har varit på Ullared idag och hade köpt med ett übergulligt nattlinne till mig. Jag blev jätteglad och insåg hur längesen det var jag köpte något nytt sovplagg.

 

Om en liten stund ska jag sova, och det ska verkligen bli skönt för jag är riktigt trött. Jag har till och med märkt att jag är så trött att jag stavar åt helvete. Jag har nämligen märkt att jag har skrivt "ock" istället för "och", på flera ställen i detta inlägg. Haha, tur att det är fixat nu.

 

Nej, nu ska jag kolla på lite film, och sedan ska jag sova.

E


Postat av: Stephanie

Det är trevligt med lite överraskningar ibland. :D

Godnatt på dig tjejen.

2010-01-04 @ 00:20:57
Postat av: Anonym

vad var den andra överraskningen?

2010-01-04 @ 12:38:09
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) svarar på kommentarer ;D

Är allt bra med dej idag? :)



Kram.

2010-01-04 @ 15:13:18
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback